Водно Спасяване

Добре дошли при нас! Влезте в профила си, за да използвате пълноценно форума.
- Няма да виждате досадни реклами.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари и още много други.
Все още нямате регистрация? Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Водно Спасяване

Форум за бъдещите, бившите и настоящи спасители.

РЕКЛАМИРАЙ ТУК! Email за връзка: kirilalamurov@gmail.com

Latest topics

» Какво е знамето - инфо в нета
Съб Авг 24, 2013 5:51 pm by krasi337

» На плажа това лято.
Съб Мар 17, 2012 2:36 pm by ELMANIFICO

» Сезона започна!
Чет Дек 22, 2011 12:29 am by KiKo0o

» Surf
Чет Дек 22, 2011 12:24 am by KiKo0o

» Инциденти по плажовете
Пон Дек 19, 2011 5:18 pm by ELMANIFICO

» Екипировка за работния ден
Нед Дек 18, 2011 8:14 pm by ELMANIFICO

» Ученици на море само със спасител!
Вто Окт 11, 2011 7:26 pm by KiKo0o

» Здравейте
Нед Сеп 11, 2011 2:08 am by KiKo0o

» Наредбата за водно спасяване е остаряла
Съб Сеп 10, 2011 5:35 am by KiKo0o

BGTop


    Физическа подготовка на водния спасител

    Share

    Murphy
    Спасител
    Спасител

    Брой мнения : 4
    Points : 10
    Reputation : 0
    Join date : 31.10.2010

    Физическа подготовка на водния спасител

    Писане  Murphy on Нед Ное 07, 2010 12:27 am

    Привет колеги! Реших да пусна тема свързана с физическата подготовка на водния спасител. Тя е от изключителна важност не само по време на летния сезон когато работи, но и през другото време когато не практикува професията.

    Съществуват разнообразни физически упражнения свързани с кондиционната подготовка. Ще Ви предложа няколко упражнения, както и тренировки по плуване.
    Тренировъчният цикъл може да бъде разделен през седмицата на няколко занимания.


    1-ви ден общоразвиващи упражнения: лицеви опори, клекове с щанга, набирания с широк захват за гръбна и гръдна мускулатура, коремни преси (за горна и долна част) - за горна с обтегнати крака и за долна с повдигане и снемане на краката (сгънати в коленните стави до 90 градуса). Дозировката на серийте се преценява индивидуално в зависимост от възрастта, възможностите и тренираността на организма.

    2-ден тренировка по плуване: 200м св. стил за загрявка, 200м крака кроул, 200м ръце кроул (с дъска между краката), 10х50м спринт в 1мин. (за пояснение 30сек. за преплуване на разстоянието и 30сек. почивка между повторенията) 200м свободно плуване за разпускане.

    3-ден крос от 1500-2000м може и да се замени с продължително плуване от 2000м

    4-ден (по възможност) тренировка на техниката: 25м извличане на удавник, плуване под вода 25м, освободителни хватки и.т.н


    Задължително отделете един или два дни за почивка (в зависимост от тренираността на организма Ви)
    Предоставям Ви видео материал, който ще Ви бъде полезен при изпълнението на силовите упражнения. Видеото представлява силовата подготовка при елитни плувци. На видеото е представен Иън Торп многократен световен и олимпийски шампион по плуване на 100, 200 и 400м св.стил


    http://www.youtube.com/watch?v=N5uAf3Te8Jc&feature=share

    п.с Не мисля че темата е точно за този раздел, но не виждам друг подходящ раздел да я пусна. Ако трябва направете отделен раздел за такива теми. Wink

    Поздрави!


    Последната промяна е направена от Murphy на Нед Ное 07, 2010 5:35 pm; мнението е било променяно общо 1 път

    KiKo0o
    Admin

    Брой мнения : 93
    Points : 240
    Reputation : 2
    Join date : 24.10.2010
    Местожителство : София

    Re: Физическа подготовка на водния спасител

    Писане  KiKo0o on Нед Ное 07, 2010 4:24 am

    Добра работа.

    tonchev

    Брой мнения : 16
    Points : 24
    Reputation : 0
    Join date : 30.03.2011
    Местожителство : Plovdiv

    Dobreee

    Писане  tonchev on Чет Апр 07, 2011 11:52 am

    И на мен ми допада тази идея - идеи за други упражнения ? Razz

    Sponsored content

    Re: Физическа подготовка на водния спасител

    Писане  Sponsored content Today at 6:42 pm


      В момента е: Съб Дек 10, 2016 6:42 pm